It's the way you do the things you do that made me fall in love with you

heeey !
-tillbaka igen, med nytt leende på läpparna!

förlåt för att jag uppdaterar urkasst!
har inte haft någon ork nu på lovet, bara slappat, träffat vänner, snackat med saknade människor & andats! ;)
här om dagen var jag i alla fall på tjejmässa i stan!
otroligt kul faktist, drog dit med mira, matilda & freja!
sen kom även benja oh joinade oss :D
det fanns mycket olika grejooor att göra & vi stannade en hel del timmar :)
kollade på väldigt talangfulla dansare också, och så träffade man ju äntligen sötnosen klara :)<3
tycker vi får ta & träffas nån dag igen? ;)

i alla fall så är jag inne i en riktigt hoppig period !
alltså jag är sjuuukt glad :o
vet inte riktigt varför, haha!
det bara kom som en vind mot mig, och så fastnade leendet!
går lite upp & ner, finns hackiga bitar i mitt spår, rädslor som inte riktigt försvinner men med alla fina vänner & min älskade familj så flyter det på perfekt !
thank u, i really really love you :*



PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0