när man famlar mellan ljus & mörker, och plötsligt finner ett mellan läge!

hellu ^^

idag har varit en sån dag man inte orkar någonting,
huvudet är så tungt och vill bara sova.
men samtidigt är man riktigt pigg, och skulle gärna vilja springa några varv runt jorden!
jo, så har det verkligen känts idag :)
det blev att jag först slappade, slötittade på tv och lekte med lillkatten som var i full gång :D
efter det tog jag mig samman, och stack tillsammans med mammi & alma till entré!
hittade massa ursnygga kläder och träffade massa saknade vänner ^^
superhärligt! mat blev det på BK, hihihi gott'
jag köpte ett par jeans, hur snygga som helst ! svarta och höga, med knappar ända upp!
bild kan komma! helt förälskad i dem. billiga var dem knappast, men det var värt det när man för en gångs skull hittar ett par byxor som både är sköna & riktigt snygga ;)

i denna stund sitter jag och äter choklad & dricker läsk!
det är såhär jag TAGGAR TANDLÄKARE' -.-


KISS & HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0