utan pengar är man fattig, utan vänner är man förlorad.

bästa, underbaraste, finaste, roliga, älskade vänner!
ni betyder allt och lite till, glöm inte bort det.



jaha! då har tiden visst gått väldigt snabbt.
klockan är snart tio, och jag tror jag fastnade vid datorn vid 6-tiden :$
helt väck i huvudet nu, men har verkligen behövt datorn till pluggandet!
inte kommit speciellt långt om jag ska vara ärlig, men hittat en massa idéer och liknande.
på väg till någonting i alla fall ;)
& så har man ju skypat. först med sara, hahah! fullständigt sjukt! det gick lite åt helvete när ljudet började spraka som bara den och till sist funkade inte ljudet alls så vi satt och gjorde massa tecken och liknande.. hahaha!
och sen med freja i några timmar, hur roligt som helst!
fick tipps till termosen som jag ska skriva om, och så snacka vi om massa annat sjukt!
&.. skrattade.. såklart! :D

jag har varit fullt upptagen här med allting att jag glömt äta..
kände precis att jag var lite för hungrig, så jag tänkte äta pannkakor :$
namnam! ha det så nice & sov gott :)



PUSS & KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0