What do you feel when you look in the mirror?

HEY på dej !


det var tänkt att jag skulle plugga idag.
få allt gjort, och slippa ha det hängande över mig.
blev det så?
Nej!
drogs till datorn väldigt snabbt.
och det blev musik på max, lite flingor & yoghurt och så ritar man lite.
det är väldigt härligt, men tyvärr blir det inte lika roligt imorgon när man får sitta och kämpa med alla trista saker som måste göras. menmen, jag hade ett val! men var för trött! :(
haft SO i stort sett hela dagen då både no & matte var inställda..
och visst blir man ganska slutkörd av det?
värst var ju som vanligt 90min lektionen i slutet av skoldagen.. ush!
men jag överlevde! :D
fast om jag inte lägger mig snart kommer jag inte ha någon som helst ork till gympan kl.8:15 imorgon!
guuud, påsklovet snabba dig hit (:
haha, men ni får ha det så bra!
passa förresten på att lyssna på denna grymma låt :


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0