01/01-2012

Första dagen på vårt nya år sov jag till 14:07 ! Efter cirka två timmar på benen börjar det redan bli mörkt. Tiden går snabbt när man är sömnig! Men nu är det en ny tid, jovisst kommer jag blicka tillbaka på alla oförglömliga stunder, alla minnen, alla underbara människor jag har umgåtts med, lärt känna och haft roligt med. Men samtidigt ska jag glömma dem trista stunder som i och för sig varit få, men ändå funnits. Föra bort alla trista typer som inte vill mer än förstöra och tänka på mina misstag, inte för mycket och inte på ett negativt sett.. Utan bara så att jag ser till att dem inte blir omgjorda. Nu ska bu se till att vårt nya år blir det bästa på länge! Peace, love and icecream ! ;)
/Molly


Kommentarer
Postat av: Ellen

Gott nytt år på dig igen Molly! Kolla gärna in min blogg hihi. Puss ♥

2012-01-02 @ 02:58:28
URL: http://dynami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0