för varje snöflinga som faller, finns en ny väg att gå.

hej och förlåt för urdålig uppdatering!
varit extremt mycket i skolan redan,
men nu ska jag försöka klämma in fler inlägg på mina lediga stunder.
ja, och det har ju faktist snöat nu i dagarna.
mest var det ju idag, då det faktist började lägga sig.
men plusgraderna blev för många, och det mesta har redan smält.
det får antingen var snö och vinter, eller sol och vår.
bara man slipper någon knasig blandning med slask och regn,
nej tack till det, för min del.
idag har jag tagit det rätt lugnt (anledningen till att jag överhuvudtaget har tid med detta inlägg)
varit på stan för att hyra film med mammi, jag köpte även ett nytt iphoneskal :d
sen har vi kollat på en super bra film allihopa tillsammans :)
Snart hade jag tänkt slänga mig i soffan för att kolla på tv, och äta lite onyttigheter såhär innan vardagslivet börjar igen.



PEACE !



PS. ni följer på instagram va ? walliemollie. följ mig, så följer jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0