i was born this way.

ja, vad har man gjort idag?

upp & hoppa, på med kläder, äta frukost, chilla lite, och allmänt fixa mig.
sen iväg till skolan, halkandes i klacka på isen.. 7 minus.. BRRR!
ont i ena benet när man böjer, vilket bara gör det svårare att ta sig fram.
träffar allt folk i skolan, in på engelskan och har lagom kul :)
sen in på no för att se en film om pubertet, dö kul ..
so därefter, sedan lunch och därefter syslöjd.
som jag ska försöka göra en tröja.. wiho !
på väg upp till 90 minuters so hör man ett svagt pipande ljud, och ser rök i korridoren.
ut på skolgården och frys ihjäl i några jävligt långa minuter utan jacka i minusgrader för att folk inte har bättre för sig än att göra hemmagjorda smällare, som inte smäller utan bara ryker en jävla massa.
brandmännen var ju också jätte snabba -.-
så nu är man förkyld, inte kul :(
men i alla fall, efter den förkortade so lektionen bar det av till nelli !
göra krabbelurer och äta med massa socker & sylt, mumsigt!
sen fight med tilde, hahahhahhahahha dödligt roligt ändå :p
Nu sitter man med fina lilla isa i knät, fötterna på elementet, musik från mobilen (eftersom spotify inte vill som jag just nu) och bara tar det lugnt.
ska snart sova, behöver verkligen det.
helt öm i hela kroppen.. blir jag sjuk kommer jag få panik.. det är så otroligt tradigt!
ni får ha det så bra!
pusshey

we<3it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0