min ängel, min stjärna.. du är nu i himlen med dem andra fina, där du hör hemma♥

hejhallå'
ledsen för sämsta uppdatering, halvfärdig design och tråkiga inlägg.
skola igen, det tar mycket på tiden.
och när man inte är där vill man hinna umgås med dem man älskar♥
det har hänt mycket sista tiden.
mitt marsvin, lilla zlatan ( finns ett flertar bilder på honom längre bak i bloggen, svart&vit )
har flygit upp till himlen. nu mår han bra & lider inte mera.
gud vad jag saknar honom, men han är med oss hela tiden.
vila i fred bästaste ♥
resten av denna veckan blir förhoppningsvis okey ;)
onsdag(imorgon) : skola, sen hänga med nelli oh josé (y)
torsdag: först skola, jippi(nat) sen till nelliplace :*
fredag: skola, sluta rätt tidigt & dra hem till josé förhoppningsvis :)
och jo, helgen ska jag försöka chilla.. men blir gäster och så, ja. vi får se hur det blir med det.
jag ska försöka uppdatera mera, och tar tar i designen så snart som möjligt :)

PEACE MAN ♣


älskling står för dagens bild, R.I.P ♥

Kommentarer
Postat av: red head

NNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!

:'( :'( VARFÖRRRRR!!!!!!!

VILL INTE MER :(

FINNNNSSS!!!!!!!!!!!!!!

R.I.P underbara zlatan.... du har funnits så länge jag kan minnas <3

love you !!! <3

2012-01-17 @ 22:59:28
URL: http://morerandom.blogg.se/
Postat av: lisa

ååh zlatan :( <3

2012-01-22 @ 00:04:49
URL: http://liisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0