why are monday so far away from saturday, bur friday so near monday?

dagen har tillbringats med min lilla biff sara !
det har varit grymt kul, och vi har såklart ätit massa skit... hihih !
jag är enormt övertrött just nu, och huvudet värker som in i helvete.
borde nog sova eller något, men har man fullt med kläder och grejer i sängen har man ingen ork att ta bort allting -.- men nån gång måste jag väll göra det ändå.
och så kommer man på att man har SO tills i imorgon.. oh monday i love u..
.. fast tisdag är ju dessutom värst.
Ja, imorgon väntar den längsta skoldagen.. med långa dryga lektioner.
går förhoppningsvis fortare om jag inte tittar på klockan varje sekund!
so let´s go.

ni kan ju förståss gärna kolla vår halvfärdiga blogg också : cocobunnie.devote.se



Godnatt kramar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0