Gilla/gilla inte.

Något jag tycker är konstigt är att det finns en del som verkar tro att man i princip kan tvinga folk att gilla en. Hör ofta "kan du få hon/han att gilla mig" "hur ska jag göra för att hon/han ska vilja vara vän med mig" osv. Man kan inte gilla någon eller liknande på beställning, man bara gör det, eller så gör man det inte! Det är en annan sak om man vill bli 'presenterad' för någon eller så. Men att få någon som inte tycker om en att gilla en.. Nae, inte riktigt samma sak. Man ska vara sig själv. Och vara sig själv kan bara DU va. Ingen kan hjälpa dig med det. Och gillar personen inte dig då, så är det inte värt att slösa mer tid på de. Det är vad jag tycker :) puss och kram /Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0