när jag kisar upp mot vinden ser jag spåren där jag gått.

åh vad jag älskar sommar.
dagarna rullar dock på lite för fort, men har man kul så har man.
sitter just nu och väntar på att iphonen ska uppdateras, så att den förhoppningsvis slutar krångla.
sålänge tänkte jag att jag kunde slänga in ett inlägg.
vet dock knappt vad jag ska skriva om längre, tipps vore bra.
 
senaste dagarna har jag varit lite halvsjuk och hängig, därför har jag mest legat i solen och stekt, käkat glass och myst. men såklart också träffat vänner, varit i stan och massa mer. lugn.. nä det kan jag inte vara mer än en dag, hahah. kommande dagar och veckor har jag en del planerat. vänner, kristianstad, fest, bröllop osv.
och sen ser man ju grymt mycket fram till början av augusti då man tar tåget upp till värmland igen för att fira sofia med fest o kul. kommer bli grymt! längtar verkligen. dessutom har vi prickat in det så bra att jag tar tåget upp tillsammans med lollo. så man slipper dessa timmar ensam på ena håller i alla fall. stort gilla.
 
är lite ovan vid nya blogg.se men man lär sig. vet inte riktigt om jag tycker det är bättre eller sämre, men fördelen är ju att man nu kan svara på kommentarer.
 

jag saknar en bit och det är du.
 
PUSS' sålänge så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0