Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv

Hejhej'

Längesen, igen!
Dagarna flyter på och jag är gladare än vanligt. Solen är tillbaka, i alla fall för några dagar och jag sitter just nu i sängen röd som en kräfta efter att somnat till lite där ute innan idag.
Imorgon är det midsommar, härligt! Kommer lite folk hit och blir god mat,jordgubbstårta och annat gott. På kvällen får man se vad som händer. I helgen hade jag tänkt färga om håret, vill ha de lite mörkare. och fixa ögonbrynen är redan gjort. Sen måste man ju även packa i helgen. Tänkte palla med en å annan springtur också. Så det blir lite blandat.

På måndag tar jag tåget upp till Värmland för att spendera några dagar med Lollo och Sofia. Ser fram emot det, ska bli hur kul som helst. Redan planerat en del och det kan knappast bli bättre. Längtar till tusen!

Nu blir det strax att sova för min del, imorgon får jag inte sova till ett..
Ska försöka köra på med inläggen igen, nu har man förhoppningsvis tid till det, fortsätt gärna kika och kommentera så kollar jag tillbaks på er. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0