Varför kan jag inte bara ta och glömma dig, varför kommer du tillbaks i mina drömmar säg..

Hejsan hallå!

Märkt att vissa inlägg blir väldigt konstiga från mobilen "/ ni får helt enkelt stå ut med det sålänge tills jag kommer på vad som är felet.


Jag vet inte vad som är felet men ibland får jag en konstig känsla, en känsla av att jag sover fast jag är vaken. Det kommer helt plötsligt från ingenstans. Det är svårt att förklara men det är precis som att man inte riktigt är med, man ser sig själv och alla andra men vet inte riktigt vad man gör. Man hör alla röster på ett annat sett än vanligt och allting rör sig annorlunda. Det jag säger låter inte som att det är jag, och jag vet inte riktigt vad jag säger heller för den delen. Det är verkligen en märklig känsla och den dyker upp någon gång ibland, sen försvinner den bara utan att jag tänker på det. Som tur är. Någon annan som känt så? Man förstår nog bara hur jag menar om man känt det själv, eller? I alla fall så hoppas jag att det försvinner för det känns som att man lite halvt försvinner från världen för några minuter, vilket kanske Inte är helt underbart.

Ha det bäst, pusspårej



Kommentarer
Postat av: fannyjuliawilma

hej, jag får också en konstig känsla att jag sover även om jag är vaken. det var så en hel dag. jag blev fett yr efter det;*

2012-06-03 @ 00:53:53
URL: http://jotja.blogg.se/
Postat av: Sötergren

Har hänt mig det! Tycker däremot inte att det är så farligt, snarare en rätt cool känsla. Man känner sig nästan på låtsas liksom, så för mig blir det lite komiskt när allt fortsätter hända runtom en, och ingen märker förutom en själv hur konstigt allting är.

2012-07-19 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0