13/3-12 06:56 - in my bed'

Hej! Blev inget inlägg igår! Så det får bli ett snabbt inlägg nu medans jag sitter i sängen och äter halstabletter för fullt! Väntar även på att min kudde ska bli kall, för jag är varm som en gris och vill bli sval! Därför har jag lagt den halvt utanför fönstret! Haha, jag är sne! Men i alla fall,Jag var ju på prao igår, och det var väldigt mycket nytt att ta in, fast det var väldigt roligt! Men när jag kom hem, vid lite över fyra mådde jag inte på topp! Gick faktiskt och la mig i sängen redan då, och låg där hela kvällen för utom en halvtimme då jag duscha bort hundlukten.. Och nu har jag precis vaknat och hela huvudet känns som en tegelsten!! Näsan rinner, huvudet värker och halsen gör ont! tack för att man ska bli riktigt jäkla förkyld när man för en gångs skull har en rolig vecka framför sig istället för skola och plugg.. :/ typiskt! Får stanna hemma idag och se om det går över! Leva på Ipren och halstabletter typ! Hoppas ni har det bra, och låt bli att bli förkylda för det sliter sönder på ens krafter till max! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0