Du är som luft för mig, jag behöver dig för att kunna andas.

' I'm gonna live, My life...'

Har varit en väldigt bra dag för min del! Först var det ju skola, segt! Men var ändå okej eftersom de va håltimmar osv. Har ju alltid kul med mina underbara vänner i vilket fall som. Efter skolan blev jag, nellii och josé körda till entré där vi först tjockade oss på Burger king, och sen tjockade oss ännu mer på bion! Vi såg hungerspelen! Sjukt bra var den. Självklart är det alltid massa detaljer som finns i böckerna som inte är med i filmen. Men på ca 2 timmar och 20 min tyckte jag ändå att dem fick med det viktigaste. Älskar den verkligen, Värd att se!!

Just i denna stund ligger jag i sängen och funderar på hur jag ska lägga upp helgen! Jag får se hur det blir helt enkelt. Väldigt mycket jag vill göra, men allt kan ju inte hinnas med. Mitt rum luktar gödsel. FYFAN skulle inte haft öppet fönster hela dagen. Överallt där ute luktar det bara koskit och nu gör det de i mitt rum med.. Lagom glad att jag ska sova här, mår redan illa! Aja.

Kisses and love! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0