i need you to need me.

sadness is beautiful. loneliness is tragical.

blir väll lite som ett natt-inlägg nu, dem flesta verkar sova och det ska jag själv också ta och göra strax.
egentligen finns det väll inget intressant att skriva om.
min dag har rent ut sagt varit urtrist.
spenderat 99% av dagen i sängen, med en bok, lite halstabletter och en jävlans hosta.
Har verkligen ont i hela kroppen, armarna är helt ömma och jag tror snart jag avlider..
haha, nej så illa är det inte.. men kul är det knappast att vara sjuk!
växlar mellan att vara otroligt varm, och helt och hållet iskall.
just nu är det varm som gäller, så jag slängde ut täcket och kudden på balkongen för att kyla ner dem:$
är otroligt glad att jag har min underbara familj, som köper ben&jerry's till sin gnälliga dotter, hihi älskar er!
och även mina fantastiska vänner som underhåller mig med söta sms! ni är så fina så :*
jag tänkte sitta och lyssna på musik en stund till, eftersom jag halvsovit hela dagen så kan jag inte somna nu.. även om jag är alldeles utmattad! Ni får ha det superfint, hoppas på att solen skiner imorgon med.. kanske i alla fall kan titta ut på den då :')


gillar denna låten enormt, fintfint.

och så några smått "söta" bilder på mig without makeup yeah.



PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0