Jag ska sluta älska dig när en stum säger till en döv att en blind sett en förlamad gå på vatten.

Tjingeling!
Jag sitter i sängen och funderar.. Nu igen! Det är faktiskt så att man ibland är så rädd för verkligheten att man gömmer sig! Man låter allt vara, stänger in sig i sin ensamhet och hoppas att allt runt omkring ska bli bra av sig själv. Man vågar sig inte ut i världen, vågar inte se alla fel och alla brister. Självklart ska man tänka positivt och se saker på ett bra sett, men det som inte är bra, bör vi göra bra istället för att försvinna under täcket tills det kanske är för sent. Ibland är det bättre att ta ett steg åt fel håll än att bara stå still. Det är vad jag tycker i alla fall. Då lär man ju sig åtminstone vad det är som är fel och hur man ska ändra på det. I'm just saying; Take care of this moment, cuz this moment is you're life! Nu tänkte jag faktiskt snart sova, ögonlocken vill bara stängas och jag vet knappt vad jag tänker längre! Sov gott & ha en trevlig helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0