SARA 'CRAZINESS' PÄRONET ANDERSSON ♥

Sara andersson!
åh.. vart ska jag börja?!
vi träffades för ca. 3 år sedan.
redan första gången vi sågs började vi snacka en del.
vi sågs bara två dagar i veckan, dem dagarna jag hade språkval på din skola.
vi lärde känna varandra allt mer. du var alltid så glad och jag längtade
alltid tills vi skulle ses. Tiden gick snabbt och vi pratade allt mer, vi t.o.m träffades
någon gång på fritiden. plötsligt var det sommarlov och vi hade inte alls lika mycket kontakt.
men vad hände? jo.. jag bytte skola och vi hamnade i samma klass!
sen den dagen har du varit en av mina bästa vänner.
du är helt fantastisk, din humor är grym och du kan få mig att le hur dåligt jag än mår.
största tiden vi spenderar tillsammans så skrattar vi, vi skrattar åt allting!
du är en perfekt vän, du ställer alltid upp och jag gör detsamma för dig.
du är värd mer än guld, du är min egna diamant.
en vän jag aldrig vill förlora, utan dig skulle jag vara ett hav utan vatten.
du ger mig hopp och du ger mig lycka.
jag tror att min värld skulle rasa ifall jag lät dig gå.
vår vänskap är riktigt stark, och jag hoppas att den kommer att vara i all evighet!
det är så underbart att ha en vän som dig, jag kan lita på dig till 100%.
kan säga vad som helst och jag vet att det stannar där.
du har världens finaste utseende, och din personlighet likaså!
vi har känt varandra i några år och inte bråkat en enda gång.
vi har våra små söta tjaffsminuter då vi kastar lite saker på varandra och skriker, men det tar 2 sek
sen ligger vi på golvet och dör av flabb åt oss själva.
när vi lyssnar på musik sitter vi och sjunger som två strypta hönor, eller så sjunger vi i turbo!
vi kan ligga på en matta i 5 timmar och snacka, fast att det bara känns som några minuter.
det är så otroligt grymt att det överhuvudtaget finns någon som du!
i världen är du bara någon, men för mig är du hela världen.
kanske var det du som fick min fallskärm att vecklas ut?
nej, men helt seriöst du får mig alltid att må bra och jag hoppas att jag gör detsamma för dig.
alla minnen vi har, som bara ska bli fler och fler.
för varje dag som går skapar vi bara 1000 mer.
du stavas G-L-Ä-D-J-E, och ditt namn stavas L-Y-C-K-A.
hade kunnat forstätta skriva i en evighet. du betyder något helt enormt mycket för mig!
behöver jag ens säga att jag älskar dig bästavännen? :') ♥


tack för vänskapen vi har. älskar dig!

LILLA SARA!

STORA SARA!


kika vår gemensamma blogg för mer om världens underbaraste människa, klicka HÄR

PUSSPUSS!







Kommentarer
Postat av: Sara

ÄLSKAR DIG BÄSTA ÄPPLE VÄNNISH!

hade kunnat skriva en exakt lik lång om nt längre text tillbaka ! och kommer antagligen göra det imrrn eller ngn dag, men jag e en liten tröttis och ska sova nu hihi natti ! <3

2012-03-07 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0