you know my name, not my story.

Tycker att folk borde ta och tänka till mer innan man säger något.
det gäller alla, även mig själv.
att dra alla över en kant är bara så fel.
och att springa runt och sprida rykten om folk? bara för att man inte har något bättre för sig?
bara helt och hållet omoget!
åt vilket håll är världen påväg?
ord har tappat mening, människor har tappat förståndet.
ord slängs mot folk som ingenting, utan att ens ha en tanke på vad dem betyder.. och hur sårad personen som får orden mot sig faktist kan bli.
våld och misshandel blir allt vanligare överallt.
det är helt sjukt?
jag förstår inte hur man överhuvudtaget kan slå någon till marken, och sedan sparka personen medvetslös eller liknande? okej, man kan vara sur,arg och riktigt förbannad.
men om alla skulle tänka till innan man gör något tror jag inte dagens samhälle hade sett ut såhär.
åt vilket håll man än tittar, vart man än läser, så finns det alltid något fel.
tidningars rubriker fylls av 'misshandel' 'mord' 'gängbråk' osv.osv.
det är bara helt fel. vi måste alla hjälpas åt att göra något åt det här.
inte bara dem stora grejerna, utan även mindre.. men som ändå kan vara och bli väldigt stora.
livet är inte alltid lätt, och det är det ingen som påstått.
vi måste kämpa, förändra, skydda, visa kärlek och aldrig förlora hoppet!
let´s go, nu gör vi fortsättningen på 2012 till ett oförglömligt bra år!
remember: if you wanna make the world a better place, take a look at yourself and make a change.





bilderna tog jag i sommras, älskar dem. tycker dem säger så mycket, väldigt starka.
i alla fall för mig!

PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0