Uh eah uh ah ah ting tang walla walla bing bang

Ligger i sängen med musik på hög volym i lurarna och ett stort leende på läpparna. Jag är så glad, allting är så bra nu. Ja, verkligen det mesta, men de som inte är bra lägger vi åt sidan nu. Livet leker som vanligt, men allt går åt rätt håll. Snart sommarlov, då det händer massa extremt roliga saker! En hel del är inplanerat så nu taggar vi sommar 2012! Dessutom vann ju looren Eurovision song contest denna underbara kväll! Sveriges femte vinnare där! Så grym och så värd det! 42 länder röstade och hon fick poäng av 41 av dem. 18 tolvor fick hon och sammanlagt 372 poäng! Överlägsen vinnare, stort grattis! Nu tänkte jag lyssna på lite mer musik innan de blir att sova. Klockan är 01:45 och jag har aldrig varit piggare :p godnatt sov gott <3


Kommentarer
Postat av: allibrall

Fin blogg! ♥

Vad händer i veckan? ♥

Kram!

2012-05-27 @ 09:44:53
URL: http://allibrall.blogg.se/
Postat av: allibrall

Fin blogg! ♥

Tyckte du att Loreen skulle vinna?

DET TYCKTE JAG! :D ♥♥♥♥

Kram!

2012-05-27 @ 09:46:37
URL: http://allibrall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0