You know who's beautiful?

...read the first word again!

Woops.. Inte bloggat på ett tag.
Har massor att skriva, men tiden räcker inte till. Tänkte slänga in ett inlägg om mina dagar i Stockholm, försöker hinna med det imorgon.

Alla har någon sorts av problem.
Stora eller små. Det finns oftast något.
Men vi visar det på olika sätt. Reagerar på olika vis. Det kan hända samma sak för mig som för dig. Fast du kanske tar det jätte hårt, medans jag knappt reagerar. Eller så händer något dig som du tycker är jätte svårt, fast jag tycker är en liten sak. Vi måste acceptera att vi är olika, att vi tänker olika och att vi beter oss olika när saker händer. Ingen är konstig för att den inte är som alla andra. För ingen är som alla andra. Det finns inget 'alla andra' , för vi alla är av eget exemplar. Vissa av oss kanske gråter över saker, andra blir arga osv.
Vi alla har säkert någon som man tror har allt perfekt, man är avundsjuk för att deras liv verkar så enkelt. Men oftast finns det sina svårigheter och problem där med. Inget liv kan vara perfekt, man måste lära sig att acceptera att saker kommer till att gå fel. Men om allting skulle varit lätt och perfekt, skulle det nog inte funnits någon glädje kvar till det som vi egentligen älskar. Vi får stötta varandra i svåra perioder, finnas för varandra i vått och torrt. Så ska vi kunna komma hur långt som helst.

~ta hand om dina vänner innan det är för sent~

-jag är trött. Vet inte riktigt om jag skriver så som jag tänker. Allting snurrar i hjärnan men vill inte bli nerskrivet. Nu ska jag ta och plugga lite so såhär vid 00:00 .. Vill bara sova, men mina andra försök på att plugga har inte gått så bra. Allting for rätt igenom huvudet å försvinner snabbt igen. Inte för att jag tror det kommer gå så mycket bättre nu, men ändå.
Puss å godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0