Fuck what you heard!

Passar på att slänga in ett inlägg medans jag sitter på bussen mot Patricia!
Denna veckan har varit full rulle. Är helt utmattad haha. Pluggat en massa och gått på öppethus inför gymnasieval. Finns så många olika linjer och skolor så man blir helt slut.. Men nu börjar de kännas rätt, så jag hoppas mitt val blir bra! Man ska inte lyssna på vad alla säger med att 'gå inte den linjen för då kommer du inte komma nånstans i livet' 'den skolan suger' osvosv. och om man hör att en viss skola eller linje har otroligt mycket plugg så ska man inte välja bort det pga det. för de är ju olika för alla. man ska välja något man tycker om och tror man klarar av. tyvker jag. bjuder på en nytagen bild Sålänge, Ha de bäst puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0