Känslan när allt börjar få en mening.

hallå,

Varit en liten segis idag. Tagit det chill framför tv:n med god frukost och mys. Vaknade ganska sent, så tiden rulla på fort. När de börja mörkna, vid 5-tiden, var de bara 'i med lurarna, upp med volymen & ut å springa' som gällde. Underbart! Det är otroligt skönt att springa, speciellt när det är mörkt tycker jag. Luften är som härligast då, vilket har stort betydelse om man är ansträngningsastma.. Woop! Den fräscha känslan efter är bäst ;) när jag kom hem tog jag en snabbis dusch och sen var maten klar. Riktigt god mat, år så mycket att jag nästan spricker. Så ja, nu ligger jag här i matkoma å tar det hur lugnt som helst. Trevlig fortsatt helg. Puss


Kommentarer
Postat av: Mira

Sötis, får man hänga med och springa någon dag? :) <3

2012-11-10 @ 23:43:28
Postat av: Mira

Får man hänga och springa någon gång? :D <3

2012-11-10 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0