alla vet vi ju att efter regn kommer sol, om man bara vågar tro

HOLA AMIGO!
 
Mycket glad men sjuk tjaj här!
i förrgår mådde jag inte alls bra, efter skolan drog jag och mamma till ikea för inköp av lite nytt.
trodde jag skulle svimma, blev varm och fick så riktigt ont i halsen när man sväljer. ni vet så när man har halsfluss?!
när vi kom hem skulle jag in till grannen och då va jag helt slut så jag somna på en stol därinne :$ hihi.
igår fick jag alltså bli hemma från skolan, dåååligt att missa viktiga saker nu.. men vafan gör man? har man feber och mår uruselt så finns de inte många alternativ.
idag mår jag faktist bättre, så halsfluss var det inte. nu ska jag ta och bli frisk för nästa vecka och veckan därefter kommer bli AMAZING. taggad på allt just nu.
sjukt glad hihi.
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0