anger is bad, dump it.

Hej fina ni!

Dagen har varit, jävligt jobbig om man kan säga så. Ni vet när man vaknar och redan då känner man att allt är fel? Så kände jag i alla fall. Säkert varit en plåga för alla runt omkring med mitt deppiga humör idag haha! Men har ju haft mina skrattattacker ändå såklart, inte en dag utan dem. Som att det inte räckte med att jag vaknat på fel sida så ska allt krångla. Massa småsaker så att det blir så där irriterande :p när jag skulle dra till skolan, hade inte så mycket tid på mig.. (Ovanligt) så blir man av med nycklarna och hoppar runt som en idiot, på väg till skolan blir man blöt från cykeln, i plugget låser man in nycklarna i skåpet så att vaktmästaren får klippa upp allt, failar ett matteprov och allltalltallt. Som att det inte räckte ska man bli dränkt på vägen hem med. Nu ser jag fram emot en härlig helg, sköönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0