Don't change for anyone, change because you want to change. No one is worth changing for, if they cared, they would accept you for who you are.

TJENA TJABBA HALLÅ!

Haft en super bra måndag idag, tänka säj! Plugget börja vid halv tio. Första lektionen får man höra att man slutar klockan två, det vill säga två timmar tidigare än annars. Och detta på grund av att en läcka ska fixas! Glad blir man hahah. Efter skolan drog jag hem och tog de lugnt och fixade ett och annat. Sen stack jag till estefany så åkte vi och simmade. Riktigt härligt, och bra träning är det med. Får göras om snart. Allt för en fin mage.. Mihihi. Nej men. Hade riktigt roligt. Var där ganska länge. När jag kom hem nån gång över nio så käkade jag (smart att inte äta på hela dagen)! Timmarna gick lite fort därefter och nu har jag bäddat ner mig super skönt i sängen :) sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0