Happiness.

Har ni något turnummer? Ett lyckonummer? Eller ett nummer som ni gillar extra mycket av nån anledning. Vilken isåfall och varför?

Jag har det. 3 är min favorit. För mig betyder familj och vänner allt. Jag har alltid älskar siffran 3, men inte riktigt vetat varför. Men med tiden har jag kommit på fler och fler anledningar. En av sakerna är att både jag, mamma och pappa har siffran tre i våra födelsedatum. Pappa den 3:e, mamma 13:e och jag 23:e! Sen har jag många gånger haft tur när jag valt den siffran i tävlingar osv. Nu idag, kom jag även på att av mina bästa vänner är jag yngst, sen kommer Sofia på 3 år äldre, och sedan är Lollo 3 år äldre än henne. Vi är 3 tjejer som är otroligt lika, från tre olika städer och me 3 olika liv. Dessutom har jag 3 djur som är finast. Ja, väldigt mycket har tydligen siffran 3. Kanske var meningen att jag skulle älska talet redan från början. Vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0