True friendship never ends.

Idag är det 100 dagar sen jag och mina två bästavänner träffades första gången tillsammans alla tre. Första gången jag var i Värmland. Det var dem bästa dagarna jag haft på lång tid, och sen några veckor senare var vi alla där igen. Fest och mys. Perfekt vänskap är vad jag kallar detta. Ständig kontakt varje dag på sms, voxer, Skype osv. Och snart ses vi igen. Jag älskar er till månen och tillbaka tusen gånger om. Ni är andra delen av mitt hjärta. Ni är som mina systrar. Vi snackar om allt och finns alltid för varandra. Vet inte vad jag skulle göra utan er. Redan så många minnen har vi, som bara ska bli fler. Ni är värda mer än guld. Stor kärlek till vår vänskap.


Kommentarer
Postat av: twoolssonsisters

Ni anar inte hur mycket jag älskar er! vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort utan er. Ni är det bästa som finns :') Vi delar många skratt och mycket gläjde <3 <3 Och sen när jag turnerar runt hela världen ska mina två bästisar följa med!!! :'D HAHAH! upptäcka världen tillsammans!

2012-10-03 @ 20:21:50
URL: http://twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0