Yesterday- my b-day :D

Inte bra att man är pigg när klockan är ett och man ska upp tidigt dagen efter..

HOLA!
Just nu ligger jag i sängen och funderar över massvis me olika saker.
Igår var det min dag. Så nu är man en femtonåring och det känns perfekt ;)! Hade en superfin dag tack vare alla fina människor runt omkring, speciellt familjen. Blev väckt med presenter, sång och mys tidigt på morgonen av mina underbara föräldrar. Tror klockan var ca 06:00 när syrran hoppar in från ingenstans. Blev sjukt glad, och chockad. Inte träffat henne på nån månad. Och så hade hon gått upp klockan fyra för att åka till mej, vilken ängel. I skolan blev det många grattis av mina finfina vänner. Massa kramar, det gillas. Mys! Kvällen tillbringades på restaurang med mamma, pappa och brorsan. Helt perfekt kväll! Hade superkul hela dagen. Fick precis vad jag önskade mig. Älskar familjen å vännerna som alltid finns där och ställer upp. Många långa söta texter fick man också. Naw! Glad att jag har er. Tack än en gång för att ni gjorde min dag. Pussar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0