Det är natt. Månen lyser då, lyser för oss två.

Mysdag med saknad vän idag. Slängde mej precis i sängen, sötisen har somnat hihi! Ligger och andas den friska luften här på landet. Tittar upp på månen genom det snea fönster och tänker. Så många tankar som far runt i huvudet. Dem flesta är bra, väldigt bra. Är fruktansvärt kall. Ändå är jag varm. Varit trött och frusen hela dagen. Igår märkte jag en knöl på min hals.. Blev förfärligt orolig. Ibland är jag överkänslig när det gäller sånt. Speciellt när man har vänner som skrämmer upp en med att det är en tumör osv. x) det va ju ingen liten sak och de gjorde sjukt ont. Kollade upp det och de visades va att körteln var svullen. Dem sa att jag inom några dagar kommer att bli sjuk.. Kul att veta, känns som att det är på G redan. Men får hoppas det inte blir något. Om kroppen hinner fixa de innan jag hinner bli sjuk liksom :) har inte tid att missa skola. Men nu ska jag fortsätta tänka, kik:a och strax sova. Förresten, vill ni höra av er till mig så kan ni skriva på kik :MOZZLIE ! Ge gärna tips till vad jag ska förbättra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0